arrows Realizace staveb arrowsVýstavba podchodu v drážním tělese za plného provozu na železniční trati
text a foto: Ing. Michal Sedláček, Ing. Alena Svěrková
text a foto: Ing. Michal Sedláček, Ing. Alena Svěrková
číslo: 11-12/11
Výstavba podchodu v drážním tělese za plného provozu na železniční trati

· Finální podoba portálu
Cílem výstavby podchodu pod drážním tělesem bylo propojení dvou oddělených parkových ploch v jeden rozsáhlý celek. Podchod se nachází v katastrálním území Praha – Kbely a kříží jednokolejnou trať Praha hl. n. – Turnov ve staničení 15,890 km (obr. 1). Příspěvek prezentuje výstavbu uskutečněnou za plného provozu na železniční trati.
odeslat odeslat    tisk tisk

Z důvodu zachování provozu na železniční trati po dobu realizace díla byla zvolena technologie výstavby podchodu hornickým způsobem, tedy bez odstranění nadloží. Stavba byla rozčleněna na následující stavební objekty:

  • SO-01 Podchod;
  • SO-02 Portály;
  • SO-03 Přístupové cesty;
  • SO-04 Ochrana inženýrských sítí;
  • SO-05 Osvětlení podchodu;
  • SO-06 Zásahy do zeleně.

Dokončená ražba¤ Dokončená ražba

Celý článek naleznete v archivu čísel (č. 11-12/2011).





Licence Creative Commons

www.casopisstavebnictvi.cz podléhá licenci Creative Commons
Uveďte autora | Neužívejte dílo komerčně | Nezasahujte do díla 3.0 Unported
.

RSS
tip: insurance working capital. Studijní materiály nejen o stavebnictví, ale i strojírenství a zeměpis najdete na Škola, studium, wiki.
© 2007