Nabídka pracovních příležitostí

Profesia



Službu připravujeme ve spolupráci
s firmou Profesia, spol. s r.o.

« zpět

Brand manažér / Obchodní manažér (stavebníctví)

Místo práce
Praha
Hlavné mesto Praha

Náplň práce, informace o pracovním místě
Baví Vás obchod a věříte ve své obchodní dovednosti?
Chcete být zodpovědný za prodej úspěšný zahraniční značky v ČR?
Vyhovuje Vám objektově orientovaný prodej a máte zkušenosti s touto formou prodeje?
Jste aktivní obchodník? Hledáte práci, která není stereotypní?
Chcete získat stabilní zaměstnaní v úspěšné firme a v příjemném firemním prostředí?
Aktívní akvizice zákazníků a perfektní obchodní vztahy jsou každodenní součásti Vaše práce?
Orientujete se v stavebnictví, působili jste v něm, nebo máte stavební vzdělání?
Pokud jste odpověděli na všechny otázka ano, neváhejte a zašlete nám Váš životopis.

Náplň práce:
- aktivní vyhledávaní obchodních příležitosti a získávaní nových zákazníků (B2B) - komplexní obchodní zastoupení zahraniční firmy na Českém trhu (stavebnictví - interiéry)
- aktivní prodej produktù a stanovení stratégie jejich prodeje
- analýza a monitoring trhu a konkurence
- spolupodílení se na cenotvorbě
- příprava marketingových aktivit na podporu prodeje
- vyhodnocování marketingových aktivit
- celková péče o stávajících obchodních partnerů v České republice (vytváření a udržování dlouhodobých obchodních vztahů)
- komunikace s výrobcem

Jiné výhody
- možnost seberealizace
- zázemí úspěšné a etablovenej firmy - dlouhodobé působení společnosti
- perspektiva stabilního zaměstnavatele

Druh pracovního poměru
plný úväzok

Informace pro uchazeče
Výběrové řízení se uskuteční v průběhu dubna 2017.

Tuto pozici obsazujeme pro našeho klienta
Spoločnosť H.R.OMADA tvorí tím špecialistov, ktorých personalistické a poradenské schopnosti vybrúsila predchádzajúca manažérska prax. Našim klientom poskytujeme služby a poradenstvo v nasledovných oblastiach a s nasledujúcimi cieľmi:

personálna agentúra = výber a nábor vhodných zamestnancov...

pracovnoprávne poradenstvo = kvalitné nastavenie pracovnoprávnych vzťahov...

osobnostný rozvoj ľudských zdrojov = zlepšovanie zručností a schopností ľudí, zvyšovanie kvality a maximalizácia využitia potenciálu pracovníkov...

personálne a manažérske poradenstvo = zvyšovanie efektivity, zlepšovanie procesov, dosahovanie lepších výsledkov prostredníctvom reálnych riešení...

outsourcing personálnych služieb = optimalizácia nákladov personálnych oddelení, zvýšenie kvality personálnych procesov a činností vo Vašej spoločností...

Hlavní oblast působení klienta
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Požadavky na zaměstnance

Další požadavky na kandidáta
- zkušenosti z oblasti stavebnictví - výhodou
- aktivní znalost anglického nebo německého jazyka
- práce s PC na úrovni pokročilý (MS Office)

- analytické a ekonomické myšlení
- kreativita
- komunikační dovednosti
- týmový hráč
- aktivní přístup k práci a životu
- obchodnické a vyjednávací dovednosti
- schopnost zvládat námitky
- orientace na výsledky
- samostatnost
- loajalita

» více informací na PROFESIA.CZ




Licence Creative Commons

www.casopisstavebnictvi.cz, jejímž autorem je EXPO DATA spol. s r.o.,
podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora- Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Unported .

RSS | EXPO DATA spol. s r.o., Výstaviště 1, 648 03 Brno
Časopis stavebnictví 2007 | stavebnictví a bytová výstavba | stavby v horách | protipovodňová výstavba | energetika | Archiv | kolektory v Ostravě | dětské centrum | satelitní městečka | mostní díla | zdravé město | okružní křižovatky | dopravní stavby | SMART
© 2007